Discussie / Financien

Link partners financieel/juridisch/medisch/verzekeringen

by Roger at 2015-09-23 09:41:00

Beste linkruil partner, Op onderstaande sites kan ik links plaatsen. Het gaat om financiële, juridische, medische en verzekering sites.

3 dingen: Je kunt me je voorkeur aan de hand van de vermelde nummers doorsturen in een privé bericht. Verder, graag vermelden op welke sites je terug kunt plaatsen. Je email adres is ook handig!

Vervolgens zal ik de links van je voorkeur terug mailen. Daarna kunnen we de gewenste links met link titels uitwisselen.

1 Site over juridische hulp en whiplash 2 Site over wellness aanbiedingen, sauna's etc. 3 Site over letselschade 4 Site over verstandelijk gehandicapten 5 Site over verkeersongelukken 6 Site over medische hulp, rolstoelen etc 7 Site over de vuurwerk ramp in Enschede 8 Site over psychiatrie en psychopaten 9 Site over omgangsonrecht, vaders en moeders die vechten voor een omgangsregeling 10 Site over natuurgeneeswijzen 11 Site over mantelzorg en regelgeving, hulp, zorginstellingen etc. 12 Site over loverboys, preventie, hulpinstanties etc. 13 Site over hernia klachten, behandelingen etc. 14 Site over euthanasie 15 Site met biomedische informatie

Groet! Roger

by Danny Bakker at 2015-10-08 09:11:00

Beste, Hierbij een lijstje van mijn websites: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... gAscs/edit Ik zou graag een linkje kwijt willen op nummer 1. Mijn mail is: dannyoudje@gmail.com

Groetjes, Danny