Discussie / Reizen en Vakantie

ABC linkruil camping, chalet, stacaravan sites

by braaf at 2014-10-15 11:18:00

Ik beheer een paar sites met onderwerpen in de vakantie-sfeer, zoals over een camping, stacaravans, chalets.

Het zijn stuk voor stuk nette sites, die al langer bestaan. Daarmee bedoel ik dat er zijn geen twijfelachtige SEO-methodes zijn gebruikt, ook niet in het verleden. Alleen SEO binnen de Google regels.

Links vanaf een site met een vergelijkbaar onderwerp wegen zwaarder en zijn dus het meest interessant, maar het is moeilijk om aan dergelijke relevante inkomende links te komen omdat mensen bij gebrek aan kennis bang zijn 'de concurrentie te helpen', zelfs al zit hun klandizie te ver weg of in een andere niche. Als je zelf actief benaderd wordt voor linkruil, zijn het vaak 'cowboys' die je op allerlei manieren proberen te neppen. Heel flauw.

Daarom zoek ik zelf naar goede, betrouwbare, nette linkpartners. Behalve de sites over de genoemde onderwerpen beheer ik voor nette, zakelijke klanten nette sites over uiteenlopende onderwerpen zoals meubelstoffeerderijpaardeninternationaal transportbedrijfacupunctuur en Chinese kruidengeneeskundetentverhuurbedrijf3D voorstellingen in virtual reality, vaak voor bouwprojectenlasersnijden, metaalbedrijfverhuur van licht en geluidrechtswinkelen meer Stuur me een PM als u een link of ABC link wil ruilen, ik heb vaak wel een site over een onderwerp dat relevant is voor u.

by jackzaak at 2015-03-18 13:39:00

Hallo

Ik beheer onder meer deze site:

http://www.twinseasons.nl

Wellicht kunnen we een ruil opzetten.

by Gratis Backlinks at 2015-04-02 15:58:00

Hallo,

Ik kan je ook verschillende linkruil mogelijkheden aanbieden. Ben je nog steeds geïnteresseerd? Mail me dan op info@gratisbacklinkseu.